تاریخ انتشار:۱۲:۵۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: دادستان بهمئی از شناسایی و بازداشت ۵ متهم تیراندازی در مراسم تشییع در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عبدالله حبیبی‌ منش دادستان شهرستان بهمئی گفت: پنج تن از متهمان یک مراسم تشییع که با تیراندازی به وسیله سلاح گرم غیرمجاز موجب برهم زدن نظم عمومی و آسایش افراد ساکن در شهر لیکک شدند شناسایی و بازداشت شدند.
 
حبیبی‌ منش با بیان این‌که صاحبان مراسم عزا و عروسی که در مراسم آن ها، اقدام به تیراندازی با سلاح می‌شود، نیز مجرم محسوب و تحت پیگرد قرار می‌گیرند، افزود: دستور قاطع برای دستگیری متهمان متواری صادر شده است.
 
او اضافه کرد: این افراد بدانند که دیر یا زود شناسایی و بازداشت می شوند و اسلحه‌ی مورد استفاده‌ آنان ضبط خواهد شد.
 
حبیبی‌ منش گفت: اغماضی در برخورد با افرادی که مرتکب جرائم خشن در شهرستان می‌شوند نخواهیم داشت قبل از اقدام متهمان در مراسم تشییع از طرف دادستانی و فرماندهی انتظامی شهرستان برای جلوگیری از این حرکات نامتعارف و غیرقانونی تذکرات لازم داده می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین