تاریخ انتشار:۱۰:۴۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران از دستگیری ۲ سارق منازل دراین شهرستان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: در پی دریافت خبر‌هایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منازل در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
 
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضایی و انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند و رصد اطلاعاتی، ۲ سارق منازل را به همراه ۲ نفر مالخر در یکی از محلات شهرستان گچساران شناسایی و دستگیر کردند و از مخفیگاه متهمان مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
 
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های اولیه به ۲۶ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند اضافه کرد: سارقان به مرجع قضایی معرفی و راهی زندان شدند و با هماهنگی با مرجع قضایی اموال مسروقه به صاحبان آنان تحویل داده شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.