کد خبر: ۱۶۸۰۹
تاریخ انتشار:۱۰:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: بزرگواری در خصوص پیش بینی انتخابات و گزینه مورد نظر خود گفت: کاندیدا‌ها حد اکثر به ۶ نفر تقلیل پیدا می‌کنند و در نهایت ان شاءالله رقابت بین حاج محسن رضایی و دیگری از طیف اصلاح طلبان و به اصطلاح معتدلین خواهد بود. ضمن اینکه کاندیدای اصلح مورد نظر من حاج محسن رضایی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روز گذشته محسن رضایی نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌ جمهوری از دیدار انتخاباتی خود با سعید محمد و رستم قاسمی از دیگر نامزدهای احتمالی انتخابات خبرداد.

‌رضایی با انتشار تصویری از این دیدار در صفحه توئیترش نوشته : ‏«در نگرش اسلامی ایرانی به مدیریت ، «داوطلبی برای مسئولیت» با «تلاش برای کسب قدرت» کاملاً متفاوت است. در انتخابات فارغ از هر نتیجه ای، قرار است ‎برادرانه و ‎همه با هم ایران را بسازیم».

به گزارشعصر دنا، سیدعلی محمد بزرگواری نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در خصوص دیدار سه کاندید احتمالی ریاست جمهوری گفت: این عکس حکایت از همدلی و همراهی پاسداران دارد که ان شاءالله گزینه نهایی آن ها حاج محسن رضایی است 

وی در پاسخ به این سوال که " از برخی سخنان شما اینگونه برداشت می شود که مخالف حضور آقای رئیسی به عرصه انتخابات هستید اولا دلیل این مخالفت چیست؟ ثانیا برخی معتقد هستند بدون رئیسی اجماع اصولگرایان مشکل است ، نظر شما چیست؟" پاسخ داد: تا الان احتمال آمدن آقای رئیسی حداکثر سه درصد است و صلاح مملکت و مخصوصا اداره قوه قضاییه ایجاب می کند که آقای رئیسی با توجه به حکم پنج ساله مقام معظم رهبری به ایشان و بارقه امیدی که حضور ایشان در قوه قضائیه برای مردم ایجاد کرده است در جایگاه خود بمانند و برنامه های بلند مدت خود را به نتیجه برسانند و به دعوت هایی که غالبا منفعت طلبانه است توجه نکنند و با توجه به این که ایشان الان در راس مهمترین قوه جمهوری اسلامی است و در این جایگاه هم تخصص لازم را دارد امیدواریم که حس قدرت در ایشان کار ساز نباشد چون اگر بر فرض بیاید و رئیس جمهور هم شود در قوه مجریه به خاطر نداشتن تخصص لازم و مشکلات فراوانی که از دولت های قبل مخصوصا دولت فعلی بوجود آمده پاسخگو نیست و چه بسا تمام آوارهایی که امثال رفسجانی و خاتمی و روحانی در لباس آخوندی روی ملت ایران ریخته اند به پای ایشان حساب شود و تا الان بخشی از مردم به خاطر آن چند نفر معمم به روحانیت توهین می کردند ولی این دفعه به سیادت روحانیت هم رحم نکنند پس بهتر است در جایگاه خود بمانند.

بزرگواری در پاسخ به این سوال که بهترین راه برای مهیا شدن مشارکت بالا در انتخابات را چه می دانید؟ " گفت: در خصوص مشارکت باید همانچه رهبری عزیز انقلاب می خواهند صورت پذیرد یعنی حضور حداکثری مردم و باید تمام دستگاه های مسئول برای حضوری پرشورتر به احسن وجه وظیفه خود را انجام دهند و مردم را از حضور حماسی پای صندوق های رای نا امید نکنند البته آن هایی که ۴۳سال تمام سختی ها و ناملایمات را به خاطر میهن عزیز ایران و سر بلندی ملت خود تحمل کرده اند مخصوصا به خاطر خون پاک شهیدان و خرسندی روح امام و امثال حاج قاسم سلیمانی به پای صندوق های رای خواهند آمد و رهبری عزیز خود را تنها نخواهند گذاشت.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که " اولویت رئیس جمهور آینده در چه حوزه هایی باید باشد؟" گفت: رئیس جمهور آینده باید دو مقوله اصلی مملکت را وجه همت خویش قرار دهد یکی معیشت مردم که واقعا مردم مخصوصا اقشار آسیب پذیر به ستوه آمده اند و باید تمام تلاش خود را برای اشتغال جوانان جویای کار به کار گیرد . دوم مقوله امنیتی کشور است که بیگانگان تا عمق مسائل استراتژیک دولت و کشور ما نفوذ کرده اند . ان شاءالله رئیس جمهور و دولت آینده از گفتار درمانی و سخنرانی های آنچنانی پرهیز کنند و عملا مردم را به آینده امیدوار کننده و مردم را از این یاس و ناامیدی برهانند.

بزرگواری در پایان و در خصوص پیش بینی انتخابات و گزینه مورد نظر خود گفت: کاندیداها حد اکثر به ۶ نفر تقلیل پیدا می کنند و در نهایت ان شاءالله رقابت بین حاج محسن رضایی و دیگری از طیف اصلاح طلبان و به اصطلاح معتدلین خواهد بود . ضمن اینکه کاندیدای اصلح مورد نظر من حاج محسن رضایی است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.