تاریخ انتشار:۱۹:۴۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۷ نفر از افرادی که در نزاع دسته جمعی چرام دخیل بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری مطلوب نیروی انتظامی و دستگاه قضایی این افراد دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شده اند.

وی افزود: تعامل و همدلی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد عرصه را برای جولان مجرمان در این استان ناامن کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان از لحاظ شاخص‌های امنیتی جز استان‌های برتر کشور است، اما در برخی موارد شایعات فضای مجازی و قضاوت‌های عجولانه امنیت و اذهان مردم را مخدوش می‌کند.

سردار مصطفایی عنوان کرد: با توجه به شرایط حساس انتخابات پیش رو تلاش می شود تا با تعامل با دستگاه قضایی ازمنفعت طلبی افراد در بحث انتخابات جلوگیری شود و این موضوعات باعث نا امنی در استان نشود.

بامداد ۲۱ فروردین امسال در شهر چرام یک دستگاه خودروی پژو پارس بعد از جشن عروسی به دلایلی نامعلوم از مسیر جاده واژگون که درتعاقب آن تعدادی از طرفین حاضر در صحنه با هم درگیر که متاسفانه بر اثر این درگیری، دو نفر با اسلحه گرم کشته شدند.

در ادامه این درگیری در اقدامی احساسی و غیر قانونی تعدادی از منازل بستگان قاتلان به آتش کشیده شد.

با همکاری مردم، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی یکی از قاتلان کمتر از سه ساعت بعد از وقوع درگیری دستگیر و روانه زندان شد.

چند روز بعد با وساطت ریش سفیدان یکی دیگر از قاتلان این درگیری تحویل پلیس شد.

شهرستان ۲۳ هزار نفری چرام یکی از شهرستانهای ۹ گانه استان ۷۱۳ هزار نفری استان کهگیلویه وبویراحمد است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.