تاریخ انتشار:۲۲:۴۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: از سوی مدیرکل آموزش و پرورش و در ستاد کرونا تاریخ و نحوه برگزاری امتحانات مدارس در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
هادی زارع‌پور در نشست ستاد استانی کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت امتحانات پایان سال مدارس استان اظهار کرد: دستورالعمل وزارتی در خصوص برگزاری امتحانات برای کلیه مقاطع در اول اردیبهشت ماه امسال ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این دستورالعمل با نظر ستاد ملی کرونا بوده به این ترتیب که در دوره ابتدایی پایه‌های اول و دوم اگر وضعیت مناطق آبی باشد به صورت حضوری و در وضعیت زرد و نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: پایه‌های سوم و پنجم هم به صورت غیرحضوری و پایه ششم اگر وضعیت آبی باشد به صورت حضوری و در غیر این صورت در وضعیت‌های زرد نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایه دهم و یازدهم غیر حضوری و معلمان باید از آزمون‌های برخط و شفاهی و سایر آزمون‌های غیر حضوری استفاده کنند.

وی افزود: پایه نهم و دوازدهم آزمون‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود، چون پایه نهم در پایه دهم اثرگذار بوده و پایه دوازدهم نیز در کنکور اثر دارد و به همین خاطر امتحانات این دو پایه همگی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

این مسئول به تاریخ برگزاری امتحانات در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امتحانات از ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز و تا ۲۴ خرداد ادامه خواهد داشت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.