تاریخ انتشار:۱۳:۱۷ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: امام جمعه دهدشت گفت: آنچه امروز سپاه را خار چشم دشمن کرده ایمان، باور و عقیده این نهاد انقلابی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با امام جمعه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این دیدار رسالت عقیدتی سیاسی در شرایط فعلی را سنگین خواند و گفت: دشمن برای کمرنگ شدن اعتقادات، انحراف از انقلاب و ارزش های دینی برنامه دارد.


امام جمعه شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: هفته معلم و عقیدتی سیاسی سپاه فرصت مغتنم برای تبیین اندیشه های ناب جمهوری اسلامی در کلام شهید مطهری است.


وی شرط موفقیت در کار فرهنگی را اخلاص در عمل، تزکیه نفس، کار برای خدا، آموزش همراه با عمل و انگیزه دانست و افزود: باید متناسب با نیاز و ضرورت و نه آموزش های بخشنامه ای کار انجام شود.

حجت الاسلام وحدانی فر تحلیل سیاسی همسو با امامین انقلاب را مهم خواند و گفت: آنچه امروز سپاه را خار چشم دشمن کرده ایمان باور و عقیده است.


وی تحرکات اخیر سیاسی را متذکر شد و با بیان اینکه رژیم صهیونیست متوجه عزم جزم جمهوری اسلامی شده است، گفت: این رژیم باید پاسخگوی اشتباهات خود در نطنز باشد.

عقیده و ایمان سپاه خار چشم دشمنان شده است

عقیده و ایمان سپاه خار چشم دشمنان شده است

عقیده و ایمان سپاه خار چشم دشمنان شده است

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین