تاریخ انتشار:۰۸:۳۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار دنا به اختلاف نظر صدور پروانه‌ در شهر سی‌سخت میان شهردار و کارشناسان فنی واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار دنا به اختلاف نظر شهردار سی‌سخت و کارشناس فنی واکنش نشان داد.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا گفت: شهر سی‌سخت بر اساس طرح جامع طراحی گردیده که دارای نقشه واحد شهری بوده و با توجه به وقوع زلزله و آوار برداری عملا زیرساخت های بافت تغییر کرده است.

پناهی با اشاره به وقوع زلزله و لزوم همکاری با زلزله‌زدگان در ساخت منزل مسکونی گفت: برابر تصمیمات ستاد ملی بازسازی صدور پروانه در کمترین زمان ممکن باید صادر شود لذا با توجه به نظرات مختلف ستاد، اختلاف نظر در صدور پروانه جزئی بود که در این خصوص  شهردار  به همراه کارشناس فنی شهرداری به فرمانداری دعوت شدند و مطالب و نقطه نظرات طرفین دریافت شد.

پناهی با اشاره به ضرورت توجه به قوانین ساخت و ساز گفت: در هر خانواده ای اختلاف نظر به وجود می‌آید همه هدفشان رعایت حقوق قانونی مطابق دستورالعمل‌های قانونی بوده و از طرف دیگر رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی هست که همه در محل کار حاضر شده و مطابق قبل به شهروندان خدمات می‌دهند.

فرناندار دنا اظهار داشت: شهردار و تمامی کارشناسان ارزشمند و نیروی خدماتی شهرداری سی سخت، بیش از ۷۰ روز است شبانه‌روز مشغول صدور پروانه هستند و علی رغم مشکلاتی که وجود دارد همین تعداد اندک کارشناسان در حد توان و گاه بیشتر از توان به وظیفه خود قانونی خود عمل می کنند شاید هم در این بین نواقصاتی وجود داشته باشد که امیدواریم با همکاری و تعامل مشکلات برطرف شوند.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.