تاریخ انتشار:۰۸:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان فردی ۵۰ ساله در ارتفاعات منطقه حفاظت شده «دیل» گچساران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«سید امان الله جهان بین» گفت: عصر روز دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ یک مورد سقوط از ارتفاع در حین مهار آتش سوزی کوه‌های « دیل » به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (۱۱۲) گزارش شد که با هماهنگی این مرکز، نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند.
به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: بعد از رسیدن به محل حادثه، فرد مصدوم را که از ناحیه کمر به شدت آسیب دیده بود را ضمن انجام مقدمات و کمک های اولیه بوسیله بسکت نجات کوهستان ثابت و عملیات انتقال را به پایین ارتفاعات شروع کرده و بعداز ۵ ساعت راس ساعت ۲۲ شب به بیمارستان شهید رجایی شهر گچساران منتقل کردند.
انتهای پیام

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.