تاریخ انتشار:۰۷:۴۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت مرحله نخست هشتمین آزمون استخدام فراگیر در فرمانداری ‌ها و بخشداری‌ های تابعه استانداری این استان برای مصاحبه حضوری مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان این آزمون استخدام به مدت ۶ روز و از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ۲ شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۱۳ عصر و ۱۴ تا ۱۶ عصر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان امام حسین (ع) یاسوج برگزار می شود.   

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: مراجعه نکردن داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمان مقرر به منزله انصراف آنها تلقی می شود. 

در این اطلاعیه عنوان شده است: این مصاحبه حضوری برای احراز شایستگی داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نظر مهارت شغلی، تخصص، ویژگی های شخصی و روانشناختی و بررسی سوابق آموزشی است. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه حداقل ۱۵ دقیقه قبل از ساعت مورد نظر با رعایت نکات بهداشتی در محل حضور یابند. 

در پایان این اطلاعیه بیان شده است: بخشی از امتیازات داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سوابق آموزشی اختصاص یافته و افرادی که دارای چنین مدارکی هستند نسبت به ارائه اصل و کپی آنها اقدام کنند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.