تاریخ انتشار:۰۷:۴۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: پلیس کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا امسال تاکنون ۱۲ هزار فقره اعمال قانون داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نماینده نیروی انتظامی در ستاد کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی از آمار فعالیت‌های ناجا در سال جاری اشاره کرد و گفت: از اول سال تاکنون در بحث استقرار، ۵۷۹ مورد استقرار نیرو در نقاط مختلف استان داشته‌ایم در همین مدت ۲۱ هزار و ۲۵۸ مورد تذکر داشتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در همین مدت ۶ هزار و ۶۵۳ مورد برگشت خودرو‌ها ۲۲۷ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و ۱۰۸ مورد ۵۰۰ هزار تومانی و ۳۸ مورد جریمه یک میلیون تومانی داشتیم و سرجمع در حوزه برخورد‌ها ۱۲ هزار و ۴۲۴ مورد اعمال قانون شده است.

این مسئول گفت: در بحث اصناف نیز ۵ هزار و ۲۳۷ مورد بازدید داشته‌ایم که یک هزار و ۸۱۶ مورد اخطار و ۳۸۲ مورد منجر به پلمب شده است.

وی افزود: در بحث پیشگیری برنامه‌ها و مراسمات و تجمعات ۳۲ مورد به حوزه قضایی معرفی شده که وضعیت بسیار بهتر از گذشته بوده و مردم ۸۰ درصد همکاری در بحث برگزاری تجمعات داشته اند.

این مسئول افزود: متاسفانه در ورودی‌ها تست افراد خیلی ضعیف به نظر می‌رسد که باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.