تاریخ انتشار:۱۴:۴۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان گفت: ۴۰ درصد از پرسنل بیمارستان شهید رجایی گچساران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید طاها حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۵۰۰ نفر در بیمارستان شهید رجایی گچساران شامل پرستار، پزشک، بهورز و کادر اداری به فعالیت مشغول هستند که تاکنون بیش  از۲۰۰ نفر از آنها به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه گروه های پزشکی و کادر درمان سلامتی خود را در راه محافظت از شهروندان و در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار داده‌اند گفت: امسال تاکنون ۵۸۲ بیمار کرونایی به بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیمار مبتلا به کرونا ۲۵۰ نفر بستری شدند.

حسینی  با بیان اینکه ۸۰ تخت برای بیماران کرونایی در این شهرستان در نظر گرفته شده است افزود: هم اکنون بیش از ۶۰  نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید رجایی  این شهرستان بستری  هستند.

وی اظهار داشت: ۷۰ درصد از مراجعه کنندگان به بیمارستان شهید رجایی گچساران در زمینه  بیماری کرونا  بومی و مابقی از شهرستان های همجوار هستند.

حسینی ابراز کرد: چهار هزارو ۵۲۲ بیمار مشکوک به ابتلاء کرونا در سال گذشته برای درمان به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کردند.

وی تصریح کرد:  بیش از ۴۵ درصد از این تعداد معادل  ۲ هزارو ۵۲ نفر در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان سال گذشته بستری شدند.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی دوگنبدان گفت: در این مدت همچنین بیش از ۸۸ بیمار کرونایی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعزام شدند.

حسینی ابراز کرد: در این مدت همچنین تا کنون ۳۰۷  بیمار کرونایی در بخش آی. سی، یو این بیمارستان بستری شدند.

۲۶ هزارو ۳۱۰ مورد تست کرونا از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک گرفته شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.