تاریخ انتشار:۱۴:۳۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که هم اکنون قعر نشین گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور است با جذب بازیکنان و مربی سرشناس در نیم فصل دوم برای بازگشت به روزهای طلایی تلاش می کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

این تیم که در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور با باخت های پی در پی در آحرین رده جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت با پیوستن اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال تهران نخستین امتیاز خارج از خانه امسال خود را دشت کرد تا امید به هواداران طلایی پوشان برای روزهای بهتر برگردد.

مسوولان تیم همچنین با جذب ۲ هافبک برای کسب امتیازهای بیشتر دست به کار شده اند اما هواداران این تیم هم بیکار ننشسته اند و با اهدای پاداش نقدی سعی در افزایش روحیه بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دارند.

نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتبال کشور با ۹ باخت،سه پیروزی و ۲ تساوی ۱۱ امتیاز کسب کرده و قعرنشین گروه اول مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور است.

تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در ۶ بازی خارج از خانه خود در نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تنها یک گل به ثمر رسانده بود و از همه این مسابقات دست خالی به خانه برگشت.

این تیم در مجموع با به ثمر رساندن ۱۳ گل و دریافت ۱۸ گل از حریفان یکی از کم فروغ ترین دوران خود در بازی های نیم فصل نخست امسال را سپری کرده است.

تیم نفت وگاز گچساران که سابقه حضور در لیگ دسته اول کشور را دارد و چند بار تا یک قدمی راهیابی به لیگ دسته یکم فوتبال کشور پیش رفته امیدوار است تا با تغییرات جدید دوباره بتواند روزهای طلایی گذشته را تجربه کند.

تقویت خط هافبک

مدیرعامل تیم فوتبال نفت وگاز گچساران  گفت: بخش عمده ای از دلایل نتایج ضعیف این تیم در مسابقات امسال کم تجربگی بازیکنان بود که تلاش شده با جذب بازیکنان جدید این اشکال برطرف شود.

امسال به دلیل کمبود اعتبار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بازیکنان بومی و جوان راهی مسابقات لیگ دسته دوم شد.

محمد حبیبی نژاد اظهار داشت:سینا مهدی زاده و احمد محمدیان پور به تیم فوتبال نفت وگاز این شهرستان پیوستند.

وی افزود:سینا مهدی زاده که نیم فصل نخست فصل جاری در تیم شهدای بابلسر بازی می کرد در پست هابک دفاعی توپ می زند.وی بیان کرد: احمد محمدیان پور نیز از تیم ایرانجوان بوشهر به عنوان هابک میانی به بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران اضافه شده است.

پرداخت هدیه نقدی یک هوادار

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همچنین از اهدای ۲۵ میلیون تومان وجه نقد از سوی یکی از فوتبال دوستان این شهرستان به بازیکنان این تیم خبر داد.حبیبی نژاد تصریح کرد: این فرد که خواسته نامی از او برده نشود برای افزایش روحیه بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  این هدیه را پرداخت کرده است.

امید به تجربه های طالب نسب

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به حضور اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران به عنوان سرمربی جدید این تیم نفتی ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربه های این مربی نفت و گاز گچساران در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند.محمد حبیبی نژاد افزود: طالب نسب سابقه بازی در تیم های پاس و پیکان تهران،سپاهان اصفهان را هم در کارنامه خود دارد.

وی تاکید کرد: این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم سابقه مربیگری  در تیم های کاوه تهران در لیگ یک و پیام (کازرون) فارس در لیگ دو ،استقلال جنوب تهران و صعود به لیگ یک را نیز در کارنامه دارد.

در این دوره از مسابقات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌های علم و  ادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امید گناوه، ویستا توربین تهران، و محتشم تبریز هم‌گروه است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین