تاریخ انتشار:۱۴:۳۴ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویر احمد: آوار برداری بیش از ۸۰۰ واحد در سی سخت به مراحل پایانی خود رسیده و باید ساخت و ساز‌ها با سرعت و دقت اجرایی شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین کلانتری در بازدید از شهر زلزله زده سی سخت با اشاره به معرفی ۲ هزار و ۵۰۰ واحد به بانک، گفت: ۴۵۰ مورد عقد قرارداد با بانک انجام و شروع ساخت ۲۰۰ واحد عملیاتی نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه صدور مجوز، پروانه ساخت و طی مراحل ارائه تسهیلات سرعت می گیرد، افزود: دولت امتیازات ویژه و مناسبی برای ساخت و ساز سی سخت در نظر گرفته و باید به نحو مطلوبی از این ظرفیت بهره برد.

کلانتری ادامه داد: باید با همت و تلاش مردم و حمایت همه جانبه متولیان، شهر سی سخت ساخته شود.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد با قدردانی از نیروهای فعال امدادی، شهرداری‌ سی سخت افزود: باید برای کمک به حضور مردم و ترغیب بیش از پیش برای ساخت و سازها تلاش کرد و از حمایت های مصوب شده و امتیازات برای ساخت هرچه سریعتر واحدها بهره برد.

کلانتری با اشاره به مصوبه معاون اول ریاست جمهوری پیرامون ساخت و ساز بالای ۸۰ درصد، گفت: مقرر شد اگر ساخت و سازها بالای ۸۰ درصد در زمان مشخص شده شکل بگیرد، و مجدد نیاز به دریافت تسهیلات باشد، با تایید استاندار و رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اعتبارات مورد نیاز تامین و افزایش می یابد.

استاندار همچنین در بازدید از هنرستان کار و دانش سی سخت از نیاز به تعمیر ۲۶ مدرسه در سی سخت خبر داد.
کلانتری با بیان اینکه هشت مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی داشته و چهار مدرسه نیازمند مقاوم سازی است، افزود: خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس به عنوان استانهای معین هرکدام اهداء و مقاوم سازی دو واحد را عهده دار شده اند.

وی از جذب بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای مقاوم سازی، بازسازی و بهسازی مدارس از طریق خیران و استانهای معین خبر داد و بیان کرد: در این خصوص ۸۰ میلیارد تومان نیز از طریق استان های معین، ۱۵ میلیارد تومان خیران و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی اختصاص می یابد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.