تاریخ انتشار:۱۳:۰۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون برای ۷۰۰متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان حساب بانکی افتتاح شده و بانک مسکن به عنوان بانک عامل، پرداخت تسهیلات این طرح را در دستور کار خود قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

پژمان نیک اقبالی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تا زمان حاضر واحد مسکونی برای ۵۳۵ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

وی بیان کرد:۱۱هزارو ۴۴۶ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در مناطق مختلف استان ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد چهار هزار و ۳۹۶ نفر در یاسوج،۲هزار و۱۵۹ نفر در دوگنبدان،۵۲۱ واحد در دهدشت، یک هزار و۴۸۶ متقاضی در سی سخت،۳۵۹ نفر در چرام و ۴۸ متقاضی در لیکک برای خانه دار شدن ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: احداث یک هزار و۹۵۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در استان به تصویب رسیده که از این تعداد یک هزار واحد در یاسوج،۵۰۰ واحد در دوگنبدان،۲۶۰ واحد در دهدشت،۱۰۰ واحد در سی سخت،۵۰ واحد چرام و۴۰ واحد مسکونی دیگر در لیکک پیش بینی شده است.

نیک اقبالی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن در شهر دوگنبدان ۲۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: احداث ۲۸۸ واحد مسکونی در این شهرستان تعریف و مشخص شده است.

وی ابراز داشت: ۲۱۷ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در گچساران تایید نهایی، ۴۳۷ نفر وجه پرداخت و برای ۱۲۸ نفر افتتاح حساب بانکی شده است.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: تاکنون ۴۳۷ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان سهم آورده پرداخت کرده اند.

نیک اقبالی تاکید کرد: این متقاضیان ۲۸۰میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال سهم آورده پرداخت کرده اند.

وی اضافه کرد: متقاضیان این طرح در گچساران باید ۸۶میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال دیگر سهم آورده پرداخت کنند.

متراژ هر واحد مسکونی در استان حدود ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع خواهد بود.

تسهیلات بانکی هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد و آورده شخص علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است.

تسهیلات بانکی هر واحد مسکونی ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ ۱۸ درصد و آورده شخص علی الحساب ۳۰ درصد برآورد شده است.

براساس ابلاغ جدید وزارت راه و شهرسازی ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای دهک اول، دوم و سوم نیز تصویب شده است.

در سایت های طرح اقدام ملی مسکن فضای آموزشی، مذهبی، بهداشتی و تجاری پیش بینی شده است.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.