تاریخ انتشار:۰۸:۲۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: ۳ کهگیلویه و بویراحمدی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۵۲۷ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.


پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۲۹ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۴۵ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از ۸۱۸ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۲۶ درصد موارد مثبت است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۲ هزار و ۱۲۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
دکتر یزدان پناه بیان کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.

یزدانپناه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.