تاریخ انتشار:۰۸:۲۰ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از مرکز لرزه نگاری ایران ؛این زمین لرزه ساعت سه و صفر دقیقه و ۲۰ ثانیه بامداد امروز دوشنبه سی ام فروردین ماه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.
هنوز گزارشی از میزان خسارت های جانی یا مالی این زلزله اعلام نشده است.

ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه بامداد یکشنبه بیست و نهم فروردین زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر حوالی گناوه در استان بوشهر را لرزاند.

این زمین لرزه گچساران را هم لرزاند به طوری که بر اثر آن خسارت هایی به بارگاه حضرت بی بی حکیمه (س) و تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان وارد شد.

مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران عمق زمین لرزه را در ۱۰ کیلومتری زمین و مختصات کانون آن را در طول جغرافیایی ۵۰.۷۲ و عرض جغرافیایی ۲۹.۷۶ واقع در ۲۸ کیلومتری گناوه و ۹۱ کیلومتری بوشهر اعلام کرد.

شهر ۱۰۰ هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار