تاریخ انتشار:۱۱:۲۲ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۲ محموله قاچاق دام به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال در محور شیراز به این گچساران کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سرهنگ سید محمد موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پاسگاه امامزاده جعفر شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۲ دستگاه خودرو شامل یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

موسوی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۲۷۰ راس احشام قاچاق از نوع گوسفند را کشف کردند.

وی ابراز داشت: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله ها را از یکی از شهرهای استان همجوار به استان های جنوبی کشور برای صادرات غیر قانونی داشتند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام کشف شده را چهار میلیارد ریال اعلام کرده‌اند،تاکید کرد: رانندگان خودروهای حامل دام قاچاق دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین از دستگیری یک نفر سارق ساختمان های نیمه ساز ، سه نفرخرده فروش مواد مخدر و یک نفرمالخر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت:درپی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود:ماموران کلانتری ۱۲ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند موفق به دستگیری یک نفرسارق شدند.
سرهنگ موسوی بیان داشت: مامورین کلانتری۱۲ در زمان گشت زنی سارق را درحین سرقت شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل سارق مذکور چهار کیلو گرم مواد مخدرکشف و ضبط کردند .
وی عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به تعداد سه فقره سرقت و فروش اموال به یک نفر مالخر اعتراف و با تلاش ماموران یک نفر مالخر نیز دستگیر و خودروی وانت پیکان او توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ همچنین دریک عملیات ۲نفر ازخرده فروشان مواد مخدر را به همراه ۸۰۰گرم انواع مواد مخدر دستگیر و پرونده ای دراین زمینه تشکیل ،سارقان و خرده فروشان مواد مخدر به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی گچساران از شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدار های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.