تاریخ انتشار:۲۱:۱۱ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار دنا گفت: تعداد ۴۶۴ داوطلب در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ثبت نام کرده اند که این بار زنان رکوددار ثبت نام در این انتخابات شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
عبدالحمید پناهی فرماندار دنا از ورود قابل توجه جوانان و افراد تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در شهرستان دنا خبر داد و گفت: ۴۶۴ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان دنا ثبت نام کردند.

پناهی گفت: نظام ما برگرفته از مردمسالاری دینی بوده و امروزه بیش از هر زمان دیگر با توجه به شرایط حساس منطقه‌ای و جهانی حضور مردم در انتخابات نیاز بوده و همین مردم هستند که در شرایط سخت پشتیبان کشور ایران اسلامی هستند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در دنا اظهار داشت: ۱۲۳ روستا در شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۹۰ روستا شرایط ثبت نام انتخاب شورای اسلامی را دارند که با توجه به حد نصاب رسیدن تعداد داوطلبان در مجموع ۷۸ روستای شهرستان انتخابات شورای اسلامی برگزار می‌گردد.

پناهی گفت: در بخش مرکزی از ۲۷روستا ۲۴ روستا دارای شرایط برگزاری انتخابات بوده و در بخش پاتاوه از ۶۳ روستا ۵۴ روستا دارای شرایط برگزاری انتخابات هستند که این بار بانوان رکوددار ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا بوده و از مجموع این ۲۶ نفر ۱۴ نفر در بخش مرکزی و ۱۲ نفر در بخش پاتاوه داوطلب شده‌اند.

فرماندار دنا عنوان کرد: ورود جوانان را به عرصه انتخابات به فال نیک می‌گیریم که با مدارک عالی ۷ نفر کارشناسی ارشد ۴۴ نفر کارشناسی مابقی فوق دیپلم و دیپلم بوده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.