تاریخ انتشار:۱۴:۳۳ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: بی‌توجهی به موضوع تامین کالا‌ها در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز فراتر از کالاهای اساسی رسیده و ظاهرا پای دلال‌ها و قاچاقچیان به بازار سیمان هم در این منطقه باز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بازار کهگیلویه و بویراحمد را باید شهر هزار نرخ نامید زیرا در سایه بی توجهی متولیان نظارت بر بازار  برخی سودجویان و دلالان رشته کار را دست گرفته‌اند و خود برش می‌زنند و خودشان هم آنطور که بخواهند دوخت می‌کنند.

این درحالی است که اخیرا نشانه‌ها حکایت از این دارد که بی سر و سامانی بازار به سیمان رسیده و این کالای استراتژیک و مهم در بسیاری از صنایع از جمله صنعت ساختمان را هم با مشکلات عمده‌ای روبرو کرده است تا جایی که محصول تولیدی دو کارخانه سیمان مارگون و یاسوج به دیگر استان‌ها با قیمتی به مراتب بالاتر از قیمت تعیین شده ارسال می‌شود.

اما مسئولان همواره در رسانه‌ها اعلام می‌کنند عرضه خارج از شبکه سیمان و قیمت بالای 23 هزار تومان یعنی گرانفروشی که با آن برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حمایت از تولید می‌گوید: با اخلالگران در حوزه سیمان برخورد قاطع و قانونی می‌کنیم و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

براتعلی صالحی افزود: هر گونه چشم پوشی بر تخلف و عدم گزارش خیانت به مردم و کمک به سوء استفاده کنندگان بوده و می‌بایست در کمترین زمان ممکن گزارش‌ها مورد رسیدگی دقیق و اعلام نتیجه از حیث بازخورد انجام پذیرد.

وی ادامه داد: عاملان توزیع در کل استان به صورت روزانه موظف بر ارائه لیست توزیع بوده و بازرسین بدون فوت وقت میبایست راست آزمایی نموده و ریشه تخلف را بسوزاند تا کسی جرأت تخلف را نداشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین