تاریخ انتشار:۱۳:۱۶ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار گچساران گفت: براساس رنگ بندی ستاد کرونا تمامی مرخصی مدیران ادارات تا اطلاع ثانوی لغو و کارکنان به صورت یک سوم می توانند در ادارات حاضر و به فعالیت خود ادامه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
علیرضا اتابک امروز با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان و تعطیلی برخی از مشاغل گفت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس جهش یافته فعالیت مشاغلی که در رسته شغلی ۳، ۲ و چهار قرار دارند تعطیل است.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مشاغل گروه ۳، ۲ و چهار در این شهرستان‌ها به مدت ۱۰ روز متوقف و تعطیل است.

فرماندار گچساران ادامه داد: فعالیت این دسته از مشاغل از امروز به مدت ۱۰ روز متوقف و تعطیل است و چنانچه صاحبان این مشاغل از دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا سرپیچی کنند با آن‌ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

اتابک با اشاره به فعالیت گروه یک از مشاغل گفت: در این ایام تنها مشاغلی که در رسته گروه یک قرار دارند اعم از نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه فروشی‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، اورژانس ها، مراکز امنیتی، مراکز اداری و خدماتی، فروشگاه‌های زنجیره ای، سوپرمارکت‌ها و داروخانه اجازه فعالیت در این شهرستان را دارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: براساس رنگ بندی ستاد کرونا تمامی مرخصی مدیران ادارات تا اطلاع ثانوی لغو و کارکنان به صورت یک سوم می‌توانند در ادارات حاضر و به فعالیت خود ادامه دهند.
منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.