تاریخ انتشار:۲۰:۳۷ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های این استان در سال ۱۴۰۰ به لحاظ کیفی ارتقا می یابند و بر همین اساس نیز برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدعلی پیرسبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از این برنامه ها شامل برگزاری دوره های آموزشی، اجرای جشنواره ها و برپایی نمایشگاه های استانی و منطقه ای با لحاظ کردن شرایط کرونایی است.

وی افزود: رویکرد مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رسانه های این استان مبتنی بر سیاست های وزارت ارشاد و شامل هدایت، حمایت و نظارت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و نقش چشمگیر رسانه ها، بیان کرد: امروزه که دشمنان برای نااُمید کردن ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند وظیفه رسانه ها در زمینه امیدآفرینی در جامعه مهم و تعیین کننده است.

پیرسبزی عنوان کرد: حفظ وحدت و همدلی بین مردم و هدایت جامعه به سوی تعالی و پیشرفت نیز جزو وظایف اصحاب رسانه است.

وی ابراز داشت: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد از اوایل شیوع بیماری کرونا تاکنون در زمینه آگاهی بخشی و روشنگری مردم این استان پیشتاز بوده اند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، پنج ۲ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۳۴ سایت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی مجوزدار است.

افزون بر ۱۵۰ نفر اعم از مرد و زن به عنوان خبرنگار و اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.