تاریخ انتشار:۲۰:۲۴ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: بخشدار دیشموک از اعمال محدودیت‌های کرونایی به مدت دو هفته در این بخش خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
بخشدار دیشموک در نشست ستاد کرونا گفت: با توجه به وارد شدن شهرستان کهگیلویه در پیک چهارم کرونا همه مناطق گردشگری به وسیله میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مسدود و تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
صفا حبیبی فر افزود: همه اماکن ورزشی با هدف حفظ سلامتی مردم تعطیل است.

حبیبی فر ادامه داد: یکی از مسائل مورد نظر نظارت بر بازار بوده و با اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برابر با قانون برخورد می‌شود.
بخشدار دیشموک ورود هر گونه ماشین پلاک غیربومی به دیشموک را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه ماشین با پلاک غیربومی جریمه قانونی طبق مصوبات ستاد کرونا کشوری توسط نیروی انتظامی اعمال می‌شود.
وی افزود: مساجد، حسینیه ها، نمازجمعه، گیم نت‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

بخشدار دیشموک با اشاره به باز بودن سوپر مارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها گفت: سایر مشاغل باز بوده، ولی با اصنافی که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.
وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری و عروسی با حضور خوانندگان محلی و هر گونه تجمع مبنی بر برگزاری دعای کمیل و دورهمی‌ها ممنوع است.

حبیبی فر ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی تا اطلاع ثانوی تعطلیل بوده و آموزش در بستر فضای مجازی شاد ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: شهرداری دیشموک نسبت به نصب بنر اطلاع رسانی مراسم تشییع اقدام و مقرر شد که از این به بعد مراسمات حداکثر از ساعت ۶ الی ۷ صبح با جمعیت زیر ۲۰ نفر برگزار شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.