تاریخ انتشار:۱۳:۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: بیش از ۸۵ درصد از اراضی ملی گچساران ثبت مالکیت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران گفت: بیش از صد هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان در قالب ۳۲ فقره سند تک برگ گرفته شده است.

آقای نظری افزود: در این طرح اسناد دفترچه‌ای تک برگ با مشخصات طول و عرض جغرافیایی در سامانه ثبت اسناد ثبت و برای عرصه‌های طبیعی گچساران صادر شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد از اراضی ملی شهرستان دارای سند و ثبت مالکیت دولت شدند ادامه داد: قرار است با همکاری اداره ثبت اسناد گچساران همه اراصی ملی ثبت مالکیت شوند.

رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران افزود: تاکنون بیش از ۲۸۰ هکتار از ارضی ملی تصرف و خلعیت از طرح‌های ماده ۳ شده اند.
نظری مزایای صدور سند مالکیت تک برگ را کاهش احتمال جعل سند، داشتن هولوگرام امنیتی، درج مشخصات مالک و ملک، مکانیزه شدن صدور سند، جلوگیری از اختلافات حدودی و مرزی، سهولت در نقل و انتقالات، و بالا بردن سرعت و دقت عمل در نحوه صدور مالکیت تک برگ برشمرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.