تاریخ انتشار:۰۷:۴۴ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
با توجه به وضعیت قرمز در برخی از شهرهای استان صورت می گیرد:
عصر دنا: حجت الاسلام عبودی از لغو نماز جمعه در همه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حجت الاسلام «عبدالرحیم عبودی» گفت: آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه در همه شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ لغو شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد دلیل این امر را وضعیت نارنجی و قرمز برخی مناطق و شهر‌های استان به لحاظ بیماری کرونا دانست و اظهار کرد: به همین دلیل آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته در تمام شهر‌های استان برگزار نخواهد شد.

وی یاداور شد: هرگونه تصمیم گیری برای برگزار شدن یا نشدن آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه در شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد در هفته‌های آینده با هماهنگی ستاد مقابله با کرونای استان خواهد بود.

ستاد برگزاری نماز جمعه شهر پاتاوه هم اعلام کرد، خود را متعهد به رعایت دقیق و کامل ضوابط ابلاغی ستاد مقابله با کرونا این استان برای حفظ سلامت و جان مردم می‌دانیم و به دلیل وضعیت کرونایی در سطح استان و شهرستان دنا نماز جمعه در تاریخ۲۰ فروردین ۱۴۰۰در شهر پاتاوه برگزار نخواهد شد./ شبستان 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.