تاریخ انتشار:۱۲:۴۰ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای فعال‌سازی کارخانه تولید خوراک دام و طیور اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دارا کریمی‌نژاد از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان خبر داد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اهمیت توجه به تولید و راه‌اندازی واحد‌های نیمه فعال و راکد گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، تحقق این شعار بر همگان واجب و ضروری است که باید تلاش کرد به این شعار جامه عمل پوشاند.

وی افزود: برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی به همراه مسؤولان ادارات متولی، مشکلات واحد تولید خوراک دام و طیور مورد بررسی قرار گرفت و برای برطرف شدن این مشکلات تصمیم لازم نیز اتخاذ شد.

کریمی‌نژاد ادامه داد: نبود بازار فروش و کمبود سرمایه از مهمترین مشکلات این واحد تولیدی است که با برنامه ریزی‌های انجام شده مصوب شد ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذار پرداخت شود.

این مسؤول گفت: با راه‌اندازی کارخانه خوراک دام روستائیان شهرستان و شهرستان‌های همجوار تأمین خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.