تاریخ انتشار:۱۲:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: با پیگیری های نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی؛ یک دستگاه بنز اسپرینتر ۳۱۵ اورژانس به ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه تحویل داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانبخش وحدت نژاد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یک دستگاه بنز اسپرینتر ۳۱۵ در راستای تحقق اهداف طرح تحول سلامت که به پیشرفته ترین دستگاه شوک، مانیتورینگ، دستگاه کمک تنفسی، تخت های پیشرفته ضد شوک، سیستم تعلیق آمبولانس وتشک بادی در زیر برانکارد برای جلوگیری از تکان بیمار در هنگام حرکت آمبولانس، مجهز است به همت نماینده محترم شهرستان های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده و پیگیری های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به ناوگان اورژانس ۱۱۵ استان( شهرستان کهگیلویه) پیوست.

وی با بیان اینکه  این آمبولانس ها با ارزش بالغ بر چهار میلیارد هزینه شده است، افزود: از نوع کمک دار بوده و متناسب با آخرین تکنولوژی روز دنیا و برای تردد در شرایط سخت و مناطق صعب العبور و کوهستانی طراحی و مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.