تاریخ انتشار:۱۲:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: نماهنگ "بلبل شیدایی" از کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم جشنواره ره آورد سرزمین نور را کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماهنگ "بلبل شیدایی" رتبه دوم جشنواره ره آورد سرزمین نور را کسب کرد.

نماهنگ بلبل شیدایی از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به کارگردانی  سید جواد هادی اصل  موفق به کسب رتبه دوم  بخش نماهنگ  هفدهمین جشنواره سراسری ره آورد سرزمین نور شد.

این نماهنگ به زبان ترکی قشقایی روایت رزمندگان ایل قشقایی در دوران دفاع مقدس می باشد که توسط  سید جواد هادی اصل و با صدای جواد طالبی با حمایت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در سال 1397 تولید و تاکنون در چندین جشنواره موفق به کسب جایزه شده است.

نماهنگ بلبل شیدایی  در اولین  مرحله استانی جشنواره  ره آورد سرزمین نور موفق شده بود تا رتبه نخست این جشنواره را از آن خود کند.

اختتامیه هفدهمین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در چهار بخش مردمی، حرفه‌ای، ویژه و بین‌الملل در ۲۰ رشته هنری با حضور مسوولان کشوری و لشکری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بصورت ویدئویی در سراسر کشور برگزار شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.