تاریخ انتشار:۱۲:۳۲ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر "یاسوج" با بیان اینکه اعتماد مردم به نیروی انتظامی سرمایه ای ارزشمند محسوب می‌شود از تلاش، خدمات و مجاهدت های ماموران پلیس در برقراری نظم و امنیت و همراهی موثر در مقابله با شیوع کرونا و همچنین زلزله شهر "سی سخت" تقدیر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام "سید نصیر حسینی" در جمع فرمانده و هیئت رئیسه فرماندهی انتظامی استان، امنیت را یکی از مولفه‌های زندگی انسان عنوان و اظهار کرد: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مرهون رشادت و تلاش‌های مخلصانه فرزندان این مرز و بوم است که در راه حفظ نظم و آرامش لباس سبز خدمت و ایثار بر تن کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن تبریک سال نو، افزود: تقدیر و تشکر ویژه دارم از تمامی زحمات پرسنل انتظامی استان در سال ۱۳۹۹ که حقیقتاً سال سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم و همچنین در ماموریت ایام نوروز سال ۱۴۰۰ که متحمل زحمات زیادی شدید.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره به خدمات و مجاهدت‌های ماموران نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و همکاری و تعامل بسیار مناسب و مطلوب با نهادها و دستگاه‌ها از جمله در حوزه بهداشت و سلامت جامعه و در اجرای برنامه های پیشگیرانه مقابله با شیوع کرونا، تصریح کرد: نیروی انتظامی یک نیروی شبانه‌روزی است که همواره برای امنیت و دفاع از امنیت و سلامت و جان مردم و بالاخص نظم عمومی که از پایه‌های زندگی انسانهاست، تلاش می‌کند.

حجت الاسلام "حسینی" عنوان داشت: پلیس یک نقش حیاتی در زندگی روزمره مردم دارد که با تلاش‌های شبانه روزی، این نیرو زحمت می‌کشند و خطر می‌کنند و همواره جانشان در صحنه‌خایی همچون در تقابل با مجرمان، هنجارشکنان، افراد مغرض و مخل امنیت در خطر است که آحاد جامعه باید علاوه بر آگاهی این تلاش‌ها، قدردان پلیس باشند.

وی با بیان اینکه مردم نیازمند خدمت و محبت هستند در ادامه، خاطرنشان کرد: مردم به نیروی انتظامی اطمینان و اعتماد دارند که سرمایه بزرگی است و وقتی می بینند پلیس؛ بیدار و هوشیار است، بدون شک امنیت روانی مردم بیشتر می شود که این سرمایه ای بس عظیم است که باید حفظ و همچنین تقویت شود.

امام جمعه یاسوج ضمن اشاره به ارائه گزارش مبسوط عملکرد فرماندهی انتظامی استان در سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ توسط سردار "مصطفایی" تصریح کرد: تشریح مختصر این گزارش؛ بیانگر زحمات تحسین‌برانگیز و موفقیت خوب و ارزشمند و تلاش‌های نیروی انتظامی است که جا دارد از تک تک سربازان، درجه‌داران و افسران پلیس استان تقدیر و تشکر ویژه‌ای کنم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هر چه شما بیشتر متحمل زحمات شوید، قطعاً امنیت و آسایش و اعتماد بیشتری ایجاد می‌شود و در تعاقب آن؛ توطئه‌های دشمن در نظم و انضباط و امنیت جامعه نیز خنثی می شود.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: امروز در زیر سایه ولایت فقیه کار کردن و تلاش برای دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان، افتخاری عظیم و جهاد در راه خداست.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان زلزله شهر "سی‌سخت"؛ حضوری اثر گذار به عرصه نمایش گذاشت که باعث شد امنیت پایداری ایجاد شود که لازم است از نیروهای خدوم انتظامی که شبانه روز در مناطق زلزله‌زده حضور داشتند قدردانی کرد چرا که توانستند امنیت این منطقه را به خوبی حفظ کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.