تاریخ انتشار:۱۳:۰۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود خطاب به مدیرکل شبکه استانی دنا به مناسبت تلاش های ارزشمند و خدمات صادقانه در اطلاع رسانی به موقع به‌مردم استان. در مدیریت و کنترل ویروس کرونا قدردانی کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام خود خطاب به امیر رئوف مدیرکل شبکه استانی دنا آورده است: از آن جای که تجلیل و قدرشناسی از عناصر متعهد، دلسوز و حدمتگزار، امری پسندیده و مورد تایید و تاکیدبزرگان دین است بدینوسیله از تلاش های ارزشمند و خدمات صادقانه حضرتعالی در مدیریت و کنترل ویروس کرونا صمیمانه قدردانی نموده و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوندمنان مسئلت داریم.

260000 هزار دقیقه تاکنون شبکه استانی دنا همگام با سفیران سلامت در مبارزه با ویروس کرونا اطلا رسانی به مردم و مخاطبان داشته است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.