تاریخ انتشار:۰۸:۲۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده از افزایش ۲۵درصدی تعداد مبتلایان به کرونا این این شهرستان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
نورمحمد نعمتی با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان لنده در خصوص بیماری کویید۱۹گفت: در ایام نوروز شاهد حضور مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور به شهرستان لنده بودیم که موجی از بیماری را به شهرستان هدیه آوردند.

وی افزود: برابر آخرین رصد و پایش صورت گرفته شاهد افزایش۲۵درصدی تعداد مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان هستیم که روند بهبودی مبتلایان قبلی نیز بیش از ۹۰درصد است و ۱۰درصد نیز هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: روزانه روند نمونه گیری در سطح مرکز در دو نوبت صبح و عصر در مرکز جامع سلامت شهری صورت می‌گیرد که امروز نیز بیش۱۰۵نمونه از افراد مشکوک تست گرفته شده است.

وی افزود: انتظار داریم ادارات و نهاد‌ها نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات، جشن‌ها و جلسات نهایت دقت لازم را داشته باشند و کسبه بازار نیز باید نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی در محل کسب نیز همکاری لازم را به کارشناسان بهداشتی داشته باشند.

نعمتی تاکیدکرد: در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اقدامات خوبی در ورودی شهر نسبت به پایش و بیمار یابی توسط بسیج و سپاه صورت گرفت که حقیقتا در این ایام نوروز جای قدردانی ویژه دارد./ صبح زاگرس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.