تاریخ انتشار:۱۳:۵۲ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: با توجه به مراجعات بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا تعداد بستری در بیمارستان‌های شهرستان رو به افزایش است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
آرین غلامیان در نشست ستاد کرونا شهرستان اظهار کرد: هم اکنون ۵۵ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های گچساران بستری هستند که از مجموع این افراد ۲۱ مورد مثبت قطعی هستند.

وی با بیان اینکه تا سوم فروردین ماه موارد مثبت و بستری کرونا ۲۰ مورد بوده که امنون این آمار به روزانه ۴۰ الی ۴۵ نفر رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: با توجه به تعطیلات نوروزی و دورهمی خانوادگی این نگرانی وجود دارد که طی روز‌های آینده موارد بستری و مبتلا به کرونا افزایش یابد.

غلامیان در ادامه از افزایش نمونه‌گیری کرونا اشاره کرد و گفت: از ابتدای سالجاری الی ۱۵ فروردین ماه تعداد ۳ هزار و ۶۵۲ مورد تست رپیدنت و PCR دریافت شده است که این میزان نمونه‌گیری نسبت به سایر شهرستان‌ها بیشتر بوده است.

وی عنوان کرد: از مجموع تست‌های دریافت شده متاسفانه ۱۹ درصد مثبت بوده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: از نیمه اول فروردین ماه بسیاری از تست‌های PCR انجام شد.

غلامیان با بیان اینکه در چهار دهستان شهرستان در حال انجام تست کرونا توسط بهورزان و خانه‌ها بهداشت انجام می‌گیرد، گفت: یک پنجم تست‌های اخذ شده در روستا‌ها بوده است.

این مسوول ادامه داد: با توجه به مراجعات بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا تعداد بستری در بیمارستان‌های شهرستان رو به افزایش است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در ادامه با اشاره به گشت‌های مشترک گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار ۱۵۰ مورد بازرسی از بازار و صنوف مختلف صورت گرفته که ۲۲۵ مورد از این بازرسی‌ها به صورت مشترک با دستگاه‌های دیگر انجام گرفت..

غلامیان ادامه داد: طی بازرسی‌های صورت گرفته از صنوف مختلف ۴۳ مورد اخطاریه بهداشتی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: با شروع سال جدید سخت‌گیری بیشتری بر صنوف اعمال خواهد شد و به امین هستیم که با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت شهرستان از قرنز به نارنجی و زرد تبدیل شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.