تاریخ انتشار:۰۷:۴۸ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمان در شهرستان های استان حتما به دورکاری بروند چراکه شرایط شیوع کرونا در استان برای همه نگران کننده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین کلانتری در نشست ستاد مقابله با کرونا در سالن دولت یاسوج، اظهارداشت: مدیران کل و شهرستانی به هیچ وجه دور کاری ندارند و دورکاری مختص پرسنل است.

وی با بیان اینکه شهرستان های گچساران و کهگیلویه اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و شهرستان بویراحمد هم متاسفانه شرایط مناسب کرونایی ندارد، خاطرنشان کرد: شهرستان مارگون جزء نقاط قرمز ما و شهرستان چرام هم از هر ۱۰۰ مورد ۸۰ مورد آن هم متاسفانه مثبت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌شرایط طوری است که عروسی ها به عزا تبدیل می‌شود، باید مراقبت کرد چراکه جان انسان‌ها مهمتر است، عواطف و احساسات جوان ها را درک می‌کنیم اما شرایط طوری است که ذره ای غفلت، مرگ حتمی را بدنبال دارد.

کلانتری با بیان اینکه هر کس مراسمات استان کهگیلویه و بویراحمد را ببینید ما را متهم می‌کند، اظهارداشت: رسماً اعلام می‌کنیم بستر سازان اصلی مراسمات حتماً تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند چرا که هر تجمعی زمینه ساز ابتلا، بستری و مرگ است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان جوان است، بیمارستان ها نیز کم و کادر درمان خسته شده و اگر مراعات نشود موج بدی اتفاق می‌افتد.

رئيس ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی و ظرف چند ماه آینده واکسیناسیون عمومی اتفاق می‌افتد و حیف است بخاطر این چندماه به واسطه بی توجهی به پروتکل‌ها شاهد اتفاقات بد باشیم.

کلانتری افزود: اگر مبتلایان به کرونا از قرنطینه خارج شوند حتماً متخلف محسوب و با آنها برخورد قضایی می‌شود.

وی با تاکید براینکه اسامی مبتلایان  به ویروس کرونا را باید دانشگاه به سپاه بدهد تا نظارت دقیقی با همکاری سایر دستگاه ها بشود، یادآورشد:افزایش مبتلایان و فوتی های این دو هفته را در هفته های بعد خواهیم دید.

وی گفت: اگر نیروی انتظامی یا حمایت دستگاه قضا پای کار نباشد خیلی از مصوبات ما اجرایی نمی‌شود و برای اعمال قانون  هم دست نیروی انتظامی باز و دستگاه قضا اجازه داده است

دروکاری بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا و بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی همچنان پابرجاست. طبق دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مسئولیت رعایت مصوبات بر عهده مدیران استانی است و باید حتماً مدیران شهرستانی توجیه شوند.

بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی:

۱-وضعیت «زرد»:

۱/۱- کارکنان ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰% (صد درصد) ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد.

۲/۱- در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۲/۳ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

۲- وضعیت «نارنجی»:

۱/۲- ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۱/۳ (یک سوم) کارکنان خود اقدام نمایند.

۲/۲- در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

۳- وضعیت «قرمز»:

۱/۳- دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید.

۲/۳- در سایر ادارات شهر ارائه خدمات با حضور حداکثر ۳/۱ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

۳/۳- کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و…) به طور کامل تعطیل و صرفاً کارکنانی که حفاظت فیزیکی و حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشند، حضور خواهند یافت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.