تاریخ انتشار:۰۷:۴۰ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج اظهار کرد:این مجموعه که در حال خدمت رسانی هستند همین خادمین شهدا بوده که در یادمان های راهیان نور به زائرین شهدا خدمت می کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روح الله حسین زاده دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:این مجموعه که در حال خدمت رسانی هستند همین خادمین شهدا بوده که در یادمان های راهیان نور به زائرین شهدا خدمت می کردند.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: 72هزار نفر در قالب گروه جهادی از سراسر کشور در اینجا جمع شده اند تا مردم زلزله زدگان کمک کنند و از جمله فعالیت های خادمین بازسازی خانه ها می باشد و این گروهای جهادی طبق دستور مقام معظم رهبری که فرمودند:بر مبنای یک کار ویژه برای مردم در حوزه کمک و همدلی در ایام عید ،به کمک مردم این منطقه آمده‌اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.