تاریخ انتشار:۲۲:۱۵ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۲۰ درصدی پتروشیمی دهدشت بعد از ۱۴ سال انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور  معاون اول رئیس جمهور برگزار شد با تاکید بر مدیریت صحیح و انقلابی گفت: شعاری که مقام معظم رهبری برای سال جدید انتخاب کردند بیانگر ضرورت تولید و اشتغال است.‌

نماینده ولی‌فقیه  در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان ظرفیت و پتانسیل زیادی دارد که اگر جمع و ترکیب شوند می‌توانند منطقه را از محرومیت خارج کنند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زرخیز استان اگر فعال شود موضوع اشتغال حل می‌شود از عدم کار کارشناسی در  پتروشیمی دهدشت انتقاد کرد و گفت: بهترین زمین‌های کشاورزی دهدشت به پتروشیمی اختصاص  یافت اما بعد از ۱۴ سال تنها ۲۰ درصد پیشرفت داشته است،یا در این زمین‌ها کارخانه سیمان احداث شد اگر این زمین‌ها بودند و کشت می‌شدند نتیجه بهتری داشت.

حسینی به وضعیت نامطلوب برق اشاره کرد و یادآور شد: با احداث سد تنگ سرخ و نیروگاه سیکل ترکیبی این مشکل رفع شود.

در ادامه مهدی روشنفکر نماینده مردم در مجلس گفت:  بدون آب امکان توسعه کشاورزی و صنعت میسر نیست بیش از ۱۰ درصد آب‌های سطحی به حوزه کارون سرازیر می شود به دلیل عدم مدیریت و آینده نگری گذشته نتوانستیم حق آب  را از کارون و مارون بگیریم.

وی کلنگ‌زنی سد سقاوه را هدیه  دولت تدبیر و امید به مردم دانست و گفت: برای تکمیل سدهای پراشکفت، لوداب و شب لیزر مبلغ اختصاص داده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار