تاریخ انتشار:۲۰:۲۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
عصر دنا: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریک صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیام تبریک صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر می‌باشد.
بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطّاهرین
یا مقلب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

به نام خداوندی که بدیع است و هر لحظه خلقی نو و نوروزی جدید می‌آفریند تا تحول و تغییر را لازمه زندگی نماید و حرکت به سوی تعالی را تذکر دهد.
سلام بر بهار و شکوفایی مردمان!
سلام بر شادابی و نشاط روزگار!

سلام بر برادران و خواهران ایمانی خودم، مردم صبور، فرهنگ مدار، شهادت پیشه و ایثارگر شهرستان‌های چرام بهمئی، لنده و کهگیلویه!
حال که رستاخیز طبیعت بر جان و تنمان نهال امید رویانده و نوروز، نوید نوزایی سر داد، زمان را غنیمت می‌شمرم و این نوروز باستانی را که همگام و همراه اعیاد شعبانیه شد، به شما مردم تاریخ‌ساز، حماسه آفرین و صاحب بینش و منش، وگرانسنگ‌ترین سرمایه‌های نظام در حوزه انتخابیه ام، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از یگانه منان سالی سرشار از شادمانی، نیکفرجامی و تندرستی برای شما آرزو می‌کنم.

رستاخیز طبیعت با تمام سرخوشی‌ها و سرسبزی هایش در قاب و قالب طبیعت زیبا، جلوه‌ای از آفرینش جمال و جلال الهی است و فروردین، سرفصلی نوین و دوباره برای تجدید ارادت ها، یکدلی، محبت‌های خالصانه و زدودن کدورت هاست تا بشر بتواند متخلص و آراسته به صفات الهی شود.
این جانب ضمن اظهار سپاسمندی خویش از تمامی مسئولان تلاشگر استانی و شهرستانی، به ویژه مدافعین سلامت که در طلایه لشکر مبارزه با ویروس مرموز کرونا جان بر کف دست نهادند و سپاسگزاری بیشتر از شکیبایی مردم در تحمل محرومیت‌ها و تلخی‌ها و فشار‌های اقتصادیِ مبتلابِه.

امیدوارم بتوانم در سال جدید بیش از پیش از سفره پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و مدیریت بهتر و عالمانه‌تر و با تکیه بر تمامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل انسانی و غیر انسانی در این دیار واین جغرافیای عزیز از ایران زمین بهره‌مند گردیم تا مردمِ محقِ ما در شرایط اجتماعی فرهنگی و اقتصادی شایسته تری زندگی کنند.
بنده‌ی خدمتگزار شما برآنم تا به لطف حضرت حق و با مطالبه گری مجدّانه و سزاوار از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در این مسیر قلم و قدم بزنم و با تبعیت از فرامین رهبر فرزانه و تلاش در تحقق شعار سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و سرلوحه قرار دادن این شعار حکیمانه، مدبرانه و کارشناسی شده، دین خود را در حد توان و فراتر از وظیفه، به شهدا، امام شهدا و خدمت به شما نورچشمی‌های حوزه انتخابیه ام ازهر قشر و صنفی اَدا نمایم تا شاید اندکی از این همه لطف شما را پاسخگو باشم.

در پایان از خداوند متعال طلب می‌کنم و به حق مقربان درگاهش سوگند می‌دهم که توفیق کرامت نماید و این سال را سال گشایش و آسایش، رشدِ سلامت وتوسعه اقتصاد ونشر فرهنگ اسلامی قرار دهد و توفیقی حاصل نماید که در ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم و تدابیر حکیمانه رهبر اندیشمند مان بتوانیم خواسته‌ها و مطالبات به حق شما را به احسن وجه برآورد نماییم و شاهد توسعه‌ی همه جانبه، اعم از اقتصادی، انسانی فرهنگی و عمرانی باشیم. انشاءالله!
سید محمد موحد
نماینده حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.