تاریخ انتشار:۲۳:۰۹ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: همزمان با زمان تحویل سال ۱۴۰۰ در آیین های جداگانه ای مراسم سال تحویل با قرائت قرآن و دعای زیارت عاشورا در زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

"منصور بیژنی" با حضور در زندان مرکزی یاسوج در لحظه تحویل نوروز باستانی ۱۴۰۰ضمن شرکت در مراسم تحویل سال و سال جدید را به آنان تبریک گفت.
وی در بین زندانیان با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و تربیتی سازمان زندان ها در مسیر بازاجتماعی شدن افراد زندانی است تصریح کرد: مهمترین برنامه های تربیتی زندانی ها توجه به اصلاح و تغییر در رفتارهای مجرمانه ی محبوسین در بند است که الحمدالله با برنامه ریزی های مدون این مهم در زندان های استان مورد توجه است.
به گزارش ایسنا، مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: زندانیان همانند عائله نظام هستند که میبایست در همه ی موارد به آنان توجه شود و امروز مسئولین زندان ها در کنار زندانیان دعای حول حالنا را زمزمه کردند.
گفتنی است؛ آئین های تحویل سال در فضایی مطلوب و با چیدمان سفره های هفت سین در زندان های دهدشت، مرکزی، کانون اصلاح و تربیت، اندرزگاه زنان و زندان گچساران با حضور روسا و کارکنان زندان ها همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.