تاریخ انتشار:۲۱:۲۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در جاده دیلم ـ کهگیلویه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده انتظامی این استان از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در جاده دیلم ـ کهگیلویه خبر داد.
سردار کیقباد مصطفایی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی کلات شهرستان کهگیلویه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری جاده دیلم به کهگیلویه به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از آن ۵۹ عدد ویدئو پروژکتور و ۳۰ عدد کیس کامپیوتر، فاقد هر گونه اسناد گمرکی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کردند، بیان کرد: راننده دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

مصطفایی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین