تاریخ انتشار:۲۱:۱۷ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سی سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی می‌دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
استاندار این استان در جمع مردم سی سخت گفت: کار ساخت و ساز در سی سخت آغاز شده و بنا به دستور رئیس جمهوری مصمم هستیم که سی‌سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی دهیم.

حسین کلانتری افزود: بعد از زلزله ۲۹ بهمن ماه در شهرستان دنا، آرامش و آسایش مردم به هم خورد و شرایط دشواری برای مردم ایجاد شد، اما عزیزان سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه‌های خدمات رسان، مسئولان استانی و شهرستانی و هیئت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور مردم را تنها نگذاشتند.

استاندار اضافه کرد: کار امداد و نجات به خوبی انجام شد، خدا را شاکریم که تلفات جانی نداشتیم و در ادامه اسکان اضطراری را برپا کردیم، اما مردم استقبال نکردند چرا که مردم در کنار هم دیگر بودند و یکدیگر را تنها نگذاشتند.
کلانتری این روحیه وفاق و همدلی که بین مردم استان وجود داشت را شایسته تقدیر دانست و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در همدلی و مهربانی سنگ تمام گذاشتند.

استاندار ادامه داد: شهر را به ۹ محور تقسیم کرده و ۹ تیم تشکیل دادیم و با کمک نماینده معتمدین مردم، نیروی انتظامی و هلال احمر محموله‌های کمک بین مردم توزیع شد و همان شب همه مسئولان کشوری را در جریان قرار دادیم.
کلانتری ادامه داد: اولین زلزله‌ای بود که اعتبارات ۴۳۰ میلیاردی ان به سرعت توسط دولت تصویب شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه با همه توان پای کار بودند، ۶ هزار درخواست ارزیابی داشتیم که ۷۰۰ مورد نهایی و ۲۰۰ مورد آواربرداری شده است.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.
برچسب ها: حسین کلانتری
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.