تاریخ انتشار:۱۲:۰۸ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: آبداران کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان و رسانه‌هایی که در راستای رسیدن به حق خود تلاش داشتند قدردانی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد که طی ماه‌های اخیر نسبت به وضعیت استخدامی و همچنین بیمه و معوقات خود اعتراضاتی داشته و هر از چند گاهی تجمعی در برابر استانداری و آبفای استان داشتند اکنون با پرداخت معوقات خود در دوره مدیریت جدید آبفای استان طی بیانیه‌ای چنین آورده‌اند: با سلام اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت امام حسین علیه الاسلام روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) را تبریک عرض می‌کنیم.

ما آبداران آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود مشکلات چند سال اخیر خود و از اول سال ۱۳۹۹ که بلاتکلیف و بدون قرارداد و بدون بیمه وحقوق بودیم با همدلی و اتحاد آبداران خواستار احقاق حق خود بودیم که در این بین نقش رسانه‌ها و سایتهای خبری استان به خصوص خبرگزاری فارس در این بین کمک شایانی به رساندن صدای آبداران شد.

در ادامه آمده است: خدا را شاکریم با همکاری استاندار محترم و معاون امور عمرانی ایشان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان جناب حاج آقا موحد و جناب دکتر روشنفکر بخشی از مشکلات آبداران که حقوق و بیمه آنها بود حل شد و در این بین جناب مهندس برخه که به تازگی سکان هدایت این مجموعه را به دست گرفته تلاش ایشان در این راه قابل تقدیر است.

امیدواریم با بازسازی و چابک‌سازی آبفای استان دیگر شاهد بی‌عدالتی در این مجموعه نباشیم. 

رفتاری نماینده آبداران کهگیلویه و بویراحمد

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.