تاریخ انتشار:۰۸:۱۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: در یک روستای با جمعیت کمتر از دو هزار نفر ۵۵ مورد مثبت در یک هفته شناسایی شد که از این تعداد 20 مورد در یک مراسم ترحیم مبتلا شده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمدطاهر طیب‌زادگان امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: بر اساس رنگ‌بندی جدید وضعیت شهرستان زرد اعلام شده است.

رئبس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، بهتر شدن وضعیت را به اقدامات خوب ستاد مقابله با کرونا مربوط دانست و گفت: شناسایی زودهنگام،  رهگیری و مراقبت در تغییر شرایط نقش داشت.

وی با بیان اینکه تعطیلی نماز جمعه و جماعات و اماکن زیارتی تداوم خواهد یافت، اضافه کرد: زرد بودن وضعیت نباید ما را از حساسیت موضوع دور کند احتمال غافلگیری و جهش ناگهانی دور از انتظار نیست.

طیب‌زادگان با بیان اینکه باید با هوشیاری بیشتر نسبت به مصوبه‌ها عمل کنیم، گفت: با توجه به وضعیت، توان و امکانات موجود می‌بایست محدودیت‌ها در وضعیت زرد متناسب با نارنجی در نظر گرفته شود تا از صعود ناگهانی جلوگیری شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان گفت: روز گذشته بیش از ۵۰درصد موارد نمونه‌گیری مثبت بود و این یک خطر جدی است.

وی ادامه داد: موارد بستری هفته اخیر ثابت و دو تا چهار نفر در روز بود و بستری‌های بخش مراقبت ویژه افزایش یافت.

طیب‌زادگان تجمعات عزاداری را تهدید جدی علیه سلامت جامعه خواند و تصریح کرد: در یک روستای با جمعیت کمتر از دو هزار نفر ۵۵ مورد مثبت در یک هفته شناسایی شد که از این تعداد 20 مورد در یک مراسم مبتلا شده بودند.

این مسؤول گفت: در کنترل مراسم‌های عزاداری و کنترل مبادی ورودی همچنان مشکل داریم و مصوبات ستاد به عنوان حکم دستور قضایی اجرایی نمی‌شود نیاز است در این خصوص جدیت بیشتر به خرج داده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین