تاریخ انتشار:۰۹:۵۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران با اشاره به برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی برخی از کاندیداها گفت: تذکراتی به کاندیداها در این زمینه داده شده و برای یکی دو مورد از این افراد پرونده تشکیل و مطابق قانون با آنها برخورد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
محمد صدار ادیبان در نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا که با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل تعزیرات و معاون دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: محور کمربندی گچساران تا قبل از ایام نوروز زیر بار ترافیکی خواهد فت.

وی با اشاره به تلاش‌های فرماندار و سرکشی ار روستا‌ها و بررسی مشکلات آن‌ها اظهار کرد: از بدو ورود آقای اتابک به شهرستان به عنوان فرماندار به تمامی روستا‌ها سرکشی و از نزدیک مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پیشنهاد من به مدیران این است که به روستا‌ها سفر کنید و از نزدیک مشکلات روستا‌ها را ارزیابی کنید.

ادیبان با بیان اینکه از زمان سرکشی فرماندار به روستا‌ها و بررسی مشکلات آن‌ها خوشبختانه مراجعه به دادگستری برای رفع مشکلات کاهش یافته است. عنوان کرد:متاسفانه در گذشته مراجعات از روستا‌ها به شهر زیاد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست‌های انتخاباتی از سوی برخی از کاندیدا‌ها گفت: تذکراتی به کاندیدا‌ها در این زمینه داده شده و برای یکی دو مورد از این افراد پرونده تشکیل و مطابق قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

ادیبان ادامه داد: برخی از کاندیدا‌ها خارج از شهرستان جلساتی را برگزار کرده که خارج از حوزه کاری ما بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران ابراز کرد: اولین پرونده بعد از آخرین جلسه‌ای که با آن‌ها برگزار شده و تذکراتی داده شد برای این افراد تشکیل شده است.

وی در ادامه به مراجعه شهروندان گچسارانی برای خرید کالا‌های ضروری خانوار به شهر بهبهان اشاره و ابراز کرد: تا زمانی که بازار ما وابسته به بهبهان است این تردد قطع نخواهد شد.

ادیبان عنوان کرد: قیمت میوه در گچساران به نسبت شهر بهبهان بسیار متفاوت است و بسیاری از شهروندان خرید خود را در بهبهان انجام می‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران عنوان کرد: برای کنترل تردد‌ها باید وضعیت بازار را رصد کنیم و نگذاریم که شهروندان برای خرید میوه و شیرینی شب عید به استان‌های همجوار سفر کنند.

ادیبان در ادامه به اجرای طرح محدودیت تردد در ساعات شبانه از روز را اشاره کرد و افزود: برخی از صاحبان خودرو‌های که اقدام به مخدوش نمودن پلاک خودرو می‌کنند و برخی از اشخاص اقدام به رنگ کردن پلاک و یا برداشتن پلاک می‌کنند این عمل برای آن‌ها جرم محسوب می‌شود که تا کنون قریب بر چهل پرونده کیفری تشکیل شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار