تاریخ انتشار:۱۲:۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: 200 خانوار در روشن‌آباد و روستاهای مجاور از ضعف آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت گلایه دارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در عصر ارتباطات که اینترنت پرسرعت و شبکه های قوی تلفن همراه در سایر استان‌ها پیشرفت خوبی داشته خارج از شهر دهدشت اما آنتن دهی تلفن همراه رضایت‌بخش نیست و به تبع آن اینترنت هم قطع است.

آنتن دهی ضعیف و در دسترس نبودن شبکه‌های تلفن همراه از دغدغه‌ها و مشکلات عمده مردم روستاهای حومه غربی دهدشت است .

در حوزه ارتباطات در حالی که روستاهای سایر استان‌ها زیر پوشش نسل‌های یکی پس از دیگری تلفن همراه می‌رود در بسیاری از روستاهای کهگیلویه اما پدیده‌ای به نام ارتباطات در عصر ارتباطات ناشناخته مانده است.

 

برخی از اهالی روستای روشن‌آباد در گفت‌وگو با فارس از ضعف آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت گلایه داشته و می‌گویند برای برقراری ارتباط با مشکل مواجه هستیم.

دهیار روشن آباد با اشاره به اینکه 200 خانوار ساکن در این روستا و روستاهای مجاور مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه و در دسترس نبودن اینترنت دارند، گفت:این در حالی است که نزدیک‌ترین دکل مخابرات تا روستا حدود پنج کیلومتر فاصله دارد.

 

کلیه روستاهای بالای 20خانوار از انتن دهی مطلوب بهره مند میشوند 

 سید امیررضا عابدینی سرپرست اداره کل فناوری اطلاعات استان پیش از این گفته بود که همه روستاهای بالای 20 خانوار از آنتن دهی مطلوب بهره مند خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید مصمم است همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار را از نعمت آنتن دهی بهره مند شوند، افزود: مجوز راه اندازی ۳۲ سایت در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شد.

عابدینی  گفت: همه مشکلات استان احصا شده و درصدد راه‌اندازی سایت‌های جدید و برطرف کردن مشکلات هستیم.

 ضعف آنتن دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان در حالی است که آبان ماه امسال برخی رسانه‌ها از آغاز عملیات ساخت دکل ارتباطی اپراتور دوم در بخش مرکزی خبر داده و نوشتند عملیات ساخت دکل ارتباطی اپراتور دوم در منطقه بی منجگان با اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان آغاز شده و منطقه‌ای به وسعت ۲۰ کیلومتر مربع را تحت پوشش قرار خواهد داد.

بنا به این گزارش پوشش آنتن دهی و اینترنت این دکل ۴ جی است و تا یک ماه آینده مشکل آنتن دهی برطرف می‌شود.

با این وجود همچنان دغدغه مردم روستاهای حومه غربی و شرقی دهدشت در دسترس نبودن شبکه‌های تلفن همراه و نبود زیرساخت‌های فناوری است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.