تاریخ انتشار:۰۷:۵۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی در دنا اجرا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، مدیر عامل بنیاد احسان و هیات عملیاتی همراه با این بنیاد، برای سومین بار در دو هفته اخیر پس از وقوع زلزله سی‌سخت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در یاسوج و سرکشی به مناطق آسیب‌دیده در جریان حل مسائل پس از بحران قرار گرفتند.

سعید سلیمانی افزود: اقدامات امدادی و حمایتی ستاد اجرایی در ساعات اولیه بحران آغاز شد و تاکنون اقلام مورد نیاز با ارزشی بیش از 47 میلیارد و 700 میلیون ریال شامل کانکس اسکان موقت، بسته‌های غذایی تن ماهی، جیره خشک و خرما، چادر، موکت و پلاستیک برای عایق‌سازی و بسته‌های بهداشتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در میان آسیب‌دیدگان توزیع می‌شود، ادامه داد: برای تسریع در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات گسترده‌تر از قرارگاه‌های امدادی و گروه‌های جهادی استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بهره خواهیم برد.

سلیمانی با تاکید بر اقدامات گسترده‌تر و تکمیلی بنیاد احسان در مناطق زلزله‌زده، خاطرنشان کرد: پس از اجرای اقدامات ابتدایی در ساعات اولیه بحران، احداث آشپرخانه‌های سیار برای طبخ و توزیع غدای گرم و همچنین ایجاد قرارگاه‌های امدادی و توزیع وسایل گرمایشی از اقدامات بعدی بنیاد احسان است.

وی با بیان اینکه روزانه 3500 غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.، ادامه داد: برای رفع آلام مردم تا پایان حل مشکلات ناشی از زلزله 100 عدد کانکس در برای اسکان آسیب دیدگان مستقر می‌شود.

سلیمانی با اشاره به تداوم روند امدادرسانی‌ها بیان کرد: روند ارسال بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده  تا رفع کامل بحران و نیاز هم‌وطنان عزیز ادامه خواهد داشت و در روزهای آتی در قالب طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.