کد خبر: ۱۶۲۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۴۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۹
مدیرکل آموزش وپرورش:
عصر دنا: ۵۰ درصد دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه شاد استفاده می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر کل آموزش و پرورش  کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط سه گانه حضوری، غیر حضوری و نیمه حضوری در کلاس‌های درس حدود۵۰درصد دانش‌آموزان استان در برنامه شاد فعال هستند.
هادی زارع پور در جلسه روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان افزود: ۵۰ درصد دیگر دانش‌آموزان از طریق فضا‌های مجازی دیگر، کلاس‌های حضوری و آموزش‌های تلویزیونی و درسنامه تحصیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان لنده، یاسوج، باشت و دوگنبدان بیشترین حضور را  ر برنامه شاد دارند اضافه کرد:  با  اجرای  بسته تحولی مدرسه خوانا در حوزه ابتدایی در ۵۸۰ کلاس درس مهارت‌های زندگی ارائه می‌شود
زارع پور از اجرای  ۲۵ بسته تحولی در آموزش و پرورش  خبر داد و گفت: بسته‌های تحولی کنترل وزن و چاقی در حوزه تربیت بدنی و مدرسه کانون تربیت در حوزه انجمن اولیا و مربیان نیز در حال اجرا است.
وی افزود: بسته تحولی پیوند سواد و زندگی نیز با هدف آموزش حرفه‌ها در کنار سواد پایه در ۶ مرکز یادگیری محلی دنا، بویراحمد، عشایر، بهمئی، گچساران و چاروسا اجرا می‌شود.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
با سلام خدمت مدیران محترم آموزش و پرورش چرا برنامه آموزشی بچه های پایه اول تا هفتم در تایم صبح شبکه دنا پخش نمی‌شود بهتر نیست بجای صرف بیت المال و بازپخش برنامه ها کلاس های درس را در تایم صبح شبکه های استانی پخش میکردند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین