تاریخ انتشار:۰۷:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با فوت ۹ نفر شمار قربانیان کرونا به ۱۱۰ نفر افزایش یافت
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۹ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند که در مجموع، تعداد جان باختگان کرونا در استان به ۱۱۰ نفر رسید.

دکتر پرویز یزدانپناه افزود: ۵ بیمار در بیمارستان شهید جلیل، یک بیمار در شهید رجایی گچساران و ۳ بیمار کرونایی (۸۵، ۸۲ و ۹۶ ساله) که ترخیص شده و بهبودی داشتند در خانه فوت شدند.

وی ادامه داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ٥٦٦١مورد گزارش شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۲۶۸ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۹۱ نفر مبتلای قطعی و ۱۷ نفر در بخش آی سی یو تحت درمان قرار دارند.

وی ابراز داشت: امروز نیز جواب ٢٢٥ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که درصد موارد مثبت مبتلا به کووید ١٩ بیش از ٥٠ درصد می‌باشد و بترتیب در شهرستان‌های بویراحمد (٣٥ درصد)، کهگیلویه (٢٤)، گچساران (١٦)، چرام (١٥)، باشت (٥) و دنا (٥ درصد) می‌باشند.

دکتر یزدان پناه گفت: متاسفانه با خیز بیماری کووید ١٩ و افزایش قربانیان، به نظر می‌رسد استان وارد پیک اول بیماری شده و به مردم هشدار می‌دهیم چنانچه دستورالعمل‌های بهداشتی را نادیده بگیرند آسیب‌های جبران ناپذیری را تجربه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه زنگ خطر کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است، افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری لازم است که توسط همه مردم رعایت شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.