تاریخ انتشار:۰۷:۲۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
عصر دنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای زمان شیوع کرونا تا امروز ۳۰ هزار و ۵۰۰ نمونه در استان گرفته شده و شاخص نمونه گیری در کشور ۱۱.۳ درصد و در استان ۲۳.۲ درصد بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ ابتلای حدود ۷ هزار نفر به کرونا و میانگین سنی  ۴۱ سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حدود ۷ هزار نفر از ساکنان استان تاکنون به بیماری کووید ۱۹مبتلا شده اند که بیشتر مبتلایان به ترتیب در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران بوده اند.

پرویز یزدان پناه اضافه کرد: شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۷ نفر رسیده که بیشترین تعداد فوتی در شهرستان بویراحمد با ۳۶ نفر فوتی، گچساران ۳۰ نفر، کهگیلویه ۱۶ نفر و دنا یک مورد فوتی بوده است.

وی افزود: از ابتدای زمان شیوع کرونا در استان ۷۶ هزار نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند و به طور میانگین روزانه ۵۰۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

دکتر یزدان پناه بیان کرد: در مدت مذکور ۵ هزار و ۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و تاکنون ۴ هزار و ۷۴۰ نفر ترخیص شده اند.

یزدان پناه ادامه داد: هم اینک ۲۷۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی قطعی و ۲۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان کرونایی تا امروز در استان ۵ هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ابتدای زمان شیوع کرونا تا امروز ۳۰ هزار و ۵۰۰ نمونه در استان گرفته شده و شاخص نمونه گیری در کشور ۱۱.۳ درصد و در استان ۲۳.۲ درصد بوده است.


میانگین سنی مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۴۱ سال بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.