تاریخ انتشار:۱۱:۰۶ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
رئیس امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران؛
عصر دنا: با پیگیری های انجام شده تیم هندبال نفت و گاز گچساران به مسابقات هندبال لیگ برتر مردان کشور بازگشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا، رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:پس از تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز تیم هندبال نفت و گاز گچساران و جلب موافقت فدراسیون هندبال کشور این تیم در لیگ برتر هندبال ایران در فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ شرکت می‌کند.

شاهرخ داودی افزود: این در حالی است که قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور روز دوازدهم شهریور بدون حضور باشگاه نفت و گاز گچساران برگزار شده بود.
وی ادامه داد: رایزنی‌های لازم برای حضور تیم بانوان نفت و گاز گچساران نیز انجام شده و امیدواریم با تامین بودجه، این تیم در لیگ حضور داشته باشد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تاکید کرد: وضعیت اعتبارات تیم نفت و گاز گچساران برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال نیز مطلوب نیست و نیازمند حمایت مسئولان برای ادامه حیات ورزش قهرمانی این شهرستان هستیم.

تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران که قهرمانی در مسابقات لیگ برتر هندبال ایران، مقام چهارم جام باشگاه‌های آسیا و رتبه هفتم جام قهرمانان باشگاه‌های جهان را در کارنامه خود دارد به دلیل کمبود بودجه از مسابقات لیگ برتر هندبال ایران جا مانده بود.

تیم‌های پرسپولیس بهبهان، ذوب آهن اصفهان، زاگرس اسلام آباد غرب، ستارگان دشتستان، پاس ناجا قم، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، کیمیا کاشت کردستان، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت در لیگ برتر هندبال مردان ایران در فصل جدید حضور دارند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران با ۱۸ تیم در لیگ‌های مختلف کشوری از قطب‌های اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های گذشته تاکنون بوده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.