کد خبر: ۱۶۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۲۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه:
عصر دنا: سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه با اشاره به اینکه درآموزش و پرورش اصل بر حضور دانش آموزان در مدارس است و در شرایط کنونی الزام و اجباری بر آمدن دانش اموزان نیست،گفت:اختیار با اولیاست می‌توانند فرزند خود را به مدرسه بفرستند یا به مدرسه نفرستند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، روح الله پناهنده روز شنبه در آیین زنگ بازگشایی مدارس کهگیلویه در دهدشت اظهار داشت:با برنامه ریزی های انجام شده در صورت عدم جضور دانش اموزان در کلاس درس از بستر فضای مجازی «شاد» به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونایی حاکم بر مدارس برنامه‌ریزی را دشوار کرده است بیان کرد: باید دنبال تدبیری نو برای وفق دادن با شرایط کرونایی باشیم.

پناهنده تصریح کرد: اولیای دانش‌آموزان، رسانه‌ها و مدارس در کنار هم در این عرصه یاریگر آموزش و پرورش باشند.

وی با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری کلاس‌ها افزود: کلاس ها گروه بندی و رعایت فاصله اجتماعی با زدن ماسک برای همه دانش آموزان الزامی است.

پناهنده تصریح کرد: زمان کلاس‌ها به ۳۵دقیقه نیز کاهش یافته است.

امام جمعه دهدشت نیز در این آین گفت: نداشتن سخنگوی واحد برای اعلام بیانیه‌های ستاد مقابله با کرونا والدین دانش‌آموزان را دچار سردرگمی کرده است.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر سیاست اظهار داشت: بیانیه‌های ستاد ملی کرونا و آموزش و پرورش نباید با همدیگر مغایرت داشته باشند و ستاد ملی کرونا سخنگوی واحد داشته باشد و بیانیه‌هایی که صادر می‌کند تکلیف را برای مردم مشخص کند.

امام جمعه دهدشت افزود: امسال شرایط تعلیم و تربیت متفاوت است و می طلبد والدین به علم‌آموزی و معرفت‌آموزی فرزندان خود کمک کنند.

بیش از ۱۹ هزار دانش آموز در شهرستان کهگیلویه در مقاطع تحصیلی مختلف راهی کلاس درس شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسلم سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
چرا مگر تو این وضعیت کسی به فکر بچه اش نباشه روزانه امار تلفات کرونا لیشتر میشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.