تاریخ انتشار:۱۵:۵۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
امام جمعه دهدشت:
عصر دنا: امام جمعه دهدشت با انتقاد از بلاتکلیفی مدیریت شهری در دهدشت خطاب به استاندار گفت: این شهر را از بلاتکلیفی نجات دهید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به ماه حزن و اندوه محرم اظهار داشت: در محرم هستیم در این شهر شیعه رنگ و بویی از محرم نیست.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه فضاسازی محیطی در سطح شهر و ادارات مطلوب نیست، افزود: مگر فضاسازی محیطی یکی از وظایف شهرداری نیست؟ یک میدان وسط شهر چند متر پرچم سیاه نصب کرده‌اند فکر می‌کنند کاری شده است.

وحدانی‌فرتصریح کرد: چرا کار به جایی برسد که در تریبون نماز جمعه تذکر دهیم مگر این شهر شیعه نیست توصیه می‌کنم مردم بر سر درب منازل پرچم مشکی بزنند بازاریان و اصناف نسبت به سیاهپوش کردن بازار اقدام کنند تا شهر رنگ و بوی حسینی به خود بگیرد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه مشکلات شهری را چندین بار تلفنی و حضوری به متولیان تذکر دادم، اما گوش کسی بدهکار نبود، گفت: تا زمانی که فضا به وضع نامظلوب نرسد مسائل را به خطبه‌های نماز نمی‌کشانم، اما می‌بینم فضاسازی شهر در شان حکومت شیعی و شهر متدین با سابقه فرهنگی و مذهبی بلادشاپور نیست برخی ادارات هم به خود اجازه ندادند پارچه مشکی بر سردرب نصب کنند.

وی اضافه کرد: وضعیت بهداشت شهر اسف‌بار است بوی تعفن همه را برداشته شهر تبدیل به زباله دان شده است تا کی باید صبوری کرد و نگفت!

خطیب نماز جمعه دهدشت خطاب به اعضای شورای شهر گفت: وظیفه شما نظارت است اندازه نگه دارید که اندازه نکوست! در شورای شهر چه خبر است.

وی ادامه داد: آقای استاندار! تا کی وضعیت شهردار این شهر باید بلاتکلیف باشد فکری کنید.

وحدانی‌فر بی‌توجهی شورای عالی فضای مجازی نسبت دغدغه رهبر انقلاب مبنی بر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را هشدار داد و با بیان اینکه تا کی قرار است دشمنان برای ما پیام رسان تولید کنند و اطلاعات کشور در اختیار ان‌ها قرار گیرد گفت: فضای مجازی بی در و پیکر اختیار مدیریتش در داخل نیست امنیت اطلاعاتی در شبکه‌ها وجود ندارد سران قوا باید تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه کسی با فضای مجازی مخالف نیست بلکه با این که جوانان این مرز و بوم می‌توانند کاری کنند، ولی شورای عالی فضای مجازی همکاری ندارد، اضافه کرد: تا کی آقایان توجه نکنند و فضای مجازی بر فکر جان و مال و ناموس شیعه حکومت کند این‌ها بی‌تدبیری نیست بی عرضگی برخی مسؤولانی است که اهتمام ندارند.

وحدانی‌فر همچنین با اشاره به اینکه استکبار جهانی رسانه‌های خود را به میدان آورده است، اما نقشه‌هایش در شورای امنیت و مکانیزم ماشه موفق نبود، گفت: البته شیطان به اقتضای ذاتش شیطنت می‌کند علیرغم همه این‌ها دنبال این است که پرونده ایران را در آژانس بین‌المللی فعال کند.

وی هفته دولت را یادآور شد و ضمن تبیین نکاتی از رهبر انقلاب در ویدوکنفرانس با دولتمردان با بیان اینکه سال پایانی دولت است و می‌توان به وعده‌ها عمل کرد، افزود: در حوزه اقتصاد اولین مسئله اشتغال و تولید ملی و مقابله با تورم است.

وحدانی‌فر ادامه داد: مشکلات کشور را به تحولات خارجی ربط می‌دهند و معطل نتایج انتخابات فلان کشورند کشور را نباید معطل تحریم کرد.

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: دولت دستاورد‌ها و تنگنا‌ها را به مردم بگویند انچه توانستند انجام دهند و آنچه انجام نگرفت را بگویند؛ مردم شعار‌های انتخابات را فراموش نکردند.

وحدانی‌فر افزود: در مدت باقی مانده از عمر دولت تحول، برنامه، تغییر و مدیریت می‌تواند کارساز باشد کار‌های نیمه تمام تکمیل شود و برای دولت بعد نماند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.