تاریخ انتشار:۱۵:۰۳ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست برق شهرستان بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرپرست برق بویراحمد منصوب شد

به گزارش عصر دنا، طی حکمی از سوی " داود راهزادی " مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، " غلامحسن پردال " بعنوان سرپرست برق شهرستان بویراحمد منصوب و از خدمات " سید یوسف آبسالان " تقدیر شد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برخی از خدمات صورت گرفته در صنعت برق استان طی چندساله اخیر، اظهارداشت: برقرسانی به بیش از هزار خانوار روستایی در 151 روستا از مهمترین خدمات صورت گرفته این دولت در صنعت برق استان بوده است.

" نادر جانی پور " گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت های یازدهم و دوازدهم در بسیاری از شاخص های توسعه ای گام های بلندی برداشته که در هیچ دولتی این اتفاق رخ نداده است.

وی با اشاره به برخی از این شاخصه ها، ادامه داد: در بحث کاهش نرخ تلفات انرژی آمار آن از حدود 30 درصدی اکنون به 13 درصد رسیده که برای این کاهش تلاش های گسترده ای در حوزه های فنی و غیرفنی شکل گرفت.

سرپرست برق شهرستان بویراحمد هم در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته برای پویایی صنعت برق ، اظهارداشت: با تمام توان و با سرعت بیشتری برنامه های توسعه ای در این صنعت را ادامه خواهیم داد.

" غلامحسن پردال " با اشاره به جریان ندای وحدت در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ، ادامه داد: این جریان یک جریان مردمی بوده که باید آن را به جریان ندای خدمت صادقانه تغییر دهیم.

وی افزود: در بسیاری از شاخصه های صنعت برق در شهرستان بویراحمد نیاز به تغییرات اساسی بوده که بطورحتم این تغییرات با ارائه برنامه های مدون کارشناسی صورت می گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.